Watch Movies Online filmibe.com




ТЕКСТ

Notis Sfakianakis - Soma Mou

Σώμα μου απόψε πάλι νίκησες
και την καρδιά μου λύγισες
καυτό σκοταδι μεσα μου η μοναξιά
σωμα μου καημένο δε σε ορίζω πια

Σώμα μου
σώμα μου φτιαγμένο απο πηλό
Σώμα μου
κάνεις ό,τι θέλεις το μυαλό

Σώμα μου απόψε επαναστάτησες
χωρίς ψυχή με άφησες
οι Ερινύες θα ‘ρθουνε όπου και αν πας
σώμα μου βουλιάζεις στο δρόμο που πατάς

Σώμα μου
σώμα μου φτιαγμένο απο πηλό
Σώμα μου
κάνεις ό,τι θέλεις το μυαλό


Soma mou apopse pali nikises
ke ti kardhia mou lijises
avto skotadhi mesa mou i monaxia
soma mou kaimeno dhen se oriso pja

Soma mou soma mou ftiachmeno apo pilo
Soma mou kanis o, ti thelis sto mjalo.

Soma mou apopse epana stathises
choris psichi me afises
i erinies tharthoume o pu ke an pas
soma mou bounjasis sto dhromo pou patas.